HPE „Aruba“ produktų vadovas
Kokios trys priežastys dažniausiai priverčia verslą negrįžtamai keistis? Kaip atrodo galimi šių pokyčių valdymo scenarijai? Kur ieškoti ir kaip įgalinti vidinius resursus, padedančius kritinę verslo situaciją paversti nauja galimybe? „Pranešime kalbėsime apie tai, kaip atrinkti iš tikro efektyvias idėjas nuo tų, kurios užuot padėjusios, pridarys tik daugiau bėdų? Kokiems projektams sudėtingu metu turime sakyti TAIP, o kokiems NE? Galiausiai, apžvelgsime itin nepatogią temą daugeliui verslo sprendimo priėmėjų – kaip atskirti savo įvaizdavimą nuo tikrovės, nusiimti „rožinius akinius“ ir daryti iš tikrųjų tik tai, ko reikia verslo sėkmei bei klaidų taisymui“, – sako pranešėjas, „HPE operated by Sophela“, HPE Aruba produktų vadovas Tomas Muliuolis. Per tris dešimtmečius informacinių technologijų srityje, T. Muliuolis padėjo dešimtims privačių ir viešojo sektoriaus įmonių parinkti šiuolaikinius sprendimus, atliepiančius verslo poreikius, ir integruoti trečiųjų šalių sprendimus į įmonės IT ekosistemą. Beveik aštuoniolika metų Tomas gilinasi į kompiuterinių tinklų, duomenų perdavimo sritį ir šių technologijų kuriamą vertę verslui. Kasmet T. Muliuolis dalijasi savo praktine bei teorija patirtimi įvairiose konferencijose ir mokymuose Lietuvoje ir užsienyje.
Kokios trys priežastys dažniausiai priverčia verslą negrįžtamai keistis? Kaip atrodo galimi šių pokyčių valdymo scenarijai? Kur ieškoti ir kaip įgalinti vidinius resursus, padedančius kritinę verslo situaciją paversti nauja galimybe? „Pranešime kalbėsime apie tai, kaip atrinkti iš tikro efektyvias idėjas nuo tų, kurios užuot padėjusios, pridarys tik daugiau bėdų? Kokiems projektams sudėtingu metu turime sakyti TAIP, o kokiems NE? Galiausiai, apžvelgsime itin nepatogią temą daugeliui verslo sprendimo priėmėjų – kaip atskirti savo įvaizdavimą nuo tikrovės, nusiimti „rožinius akinius“ ir daryti iš tikrųjų tik tai, ko reikia verslo sėkmei bei klaidų taisymui“, – sako pranešėjas, „HPE operated by Sophela“, HPE Aruba produktų vadovas Tomas Muliuolis.