„Blue Bridge“ pelnė 3-ąją vietą tarp geriausiai vertinamų įmonių Lietuvoje, paaiškėjo vakar pristačius kasmetinį Verslo reputacijos indeksą. Kaip ir pernai, didelio pasitikėjimo „Blue Bridge“ sulaukė ir Nuomonės formuotojų segmente, kuris atskleidžia, kaip Lietuvos įmones vertina nuomonės lyderiai (pvz., ekspertai) ir sprendimų priėmėjai (pvz., didžiausių Lietuvos įmonių vadovai). Pastarajame segmente „Blue Bridge“ užėmė 5-ąją vietą.
„Džiaugiamės ne tik tuo, kad per šiuos metus „Blue Bridge“ padarė didelį šuolį ir atsidūrė tarp geriausią reputaciją turinčių lyderių, bet ir todėl, kad esame vienintelė lietuviško kapitalo įmonė, kuriai pavyko iškovoti tokią aukštą poziciją. Įrodėme, kad lietuviškas verslas gali sėkmingai konkuruoti su tarptautinėmis kompanijomis ir pasiekti puikių rezultatų“, – sako „Blue Bridge“ marketingo skyriaus vadovė Loreta Matulionienė.
Verslo reputacijos indeksas išvedamas ištyrus trijų visuomenės grupių: plačiosios visuomenės, nuomonės lyderių ir sprendimų priėmėjų nuomonę apie Lietuvoje veikiančias įmones. Tyrimo dalyviai vertino Lietuvoje veikiančias įmones pagal įvairius kriterijus arba reputacijos atributus, pavyzdžiui, prekių ar paslaugų kokybę, etišką ir sąžiningą elgesį su darbuotojais bei rinkoje, finansinius rodiklius, inovacijas ir t. t.
Verslo indeksas atskleidė ir dar vieną džiuginančią tendenciją – technologijų centrai ir IT įmonės šiemet ir vėl tapo palankiausiai visuomenės vertinamu verslo sektoriumi.
Verslo reputacijos indeksą kasmet atlieka rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovė SIC, Investuotojų forumas bei komunikacijos įmonė „Fabula Hill + Knowlton Strategies“.