1. Projekto inicijavimas
Po sutarties pasirašymo Klientas ir Vykdytojas įsipareigoja:
Paskirti po atsakingą projekto vadovą, kurio funkcijos savo organizacijos viduje yra:
- planuoti, organizuoti ir koordinuoti projekto įgyvendinimo darbus;
- skirstyti užduotis;
- derinti ir perduoti/priimti projekto rezultatus.
Suformuoti bendrą projekto valdymo priežiūros grupę, kurios funkcijos yra:
- nustatyti priežiūros grupės darbo principus;
- priimti sprendimus dėl projekto keitimų;
- stebėti projekto atlikimo eigą.
Projekto valdymo priežiūros grupės sudėties rekomenduojami formavimo principai:
- Vykdytojo grupė: projekto vadovas, atsakingas vadybininkas, skyriaus vadovas
- Kliento grupė: projekto vadovas, asmuo įgalintas priimti sprendimus, projekto savininkas
Atlikti įvadinį susirinkimą, kurio tikslai yra:
- supažindinti visus projekto dalyvius su projekto informacija ir tikslais;
- nustatyti roles bei atsakingus vykdytojus;
- nustatyti projekto gaires (milestones) ir rezultatus;
- nustatyti projekto rezultatų priėmimo kriterijus;
- prieš pradedant projektą įvardijamos ir aptariamos prielaidos;
- nustatyti keitimų projekte valdymo tvarką:
Projekto keitimas tai yra projekto apimties, termino ar biudžeto pokytis, kurį gali inicijuoti abi šalys, o patvirtinti – projekto valdymo priežiūros grupė.
- nustatyti tvarką kaip bus suteikiami prisijungimai prie sistemų bei valdomos paskyros.
2. Planavimas
Vykdytojas įsipareigoja:
- Suplanuoti projekto vykdymą atsižvelgiant į projektui keliamus tikslus bei optimalią projekto užduočių vykdymo trukmę bei pateikti Klientui projekto planą.
Klientas įsipareigoja:
- Teikti pastabas parengtam projekto planui;
- Planuoti savo darbus užduotims atlikti nurodant konkrečias datas ir vykdytojus;
- Suderinti ir patvirtinti parengtą projekto planą;
- Dedikuoti komandos narius.
3. Vykdymas
Vykdytojas ir Klientas įsipareigoja:
- Valdyti užduočių vykdytojų prioritetus šio projekto atžvilgiu;
- Užtikrinti projekto darbų atlikimą pagal suderintą grafiką;
- Atlikti suderintus projekto keitimų veiksmus:
- Vykdytojas įsipareigoja atlikti papildomus darbus savo sąskaita jei keitimo priežastis susijusi su Vykdytoju;
- Klientas įsipareigoja apmokėti už papildomus darbus jei keitimo priežastis susijusi su Klientu.
- Į užklausas atsakyti ne vėliau kaip per 1 darbo dieną.
Klientas įsipareigoja:
- Recenzuoti pateiktą dokumentaciją per 2 d.d. jeigu nėra sutarta kitaip;
- Dokumentaciją suderinti ne daugiau kaip per dvi iteracijas: pirmoji – esminės pastabos ir/arba visos pastabos dėl dokumento struktūros ir turinio, atitikimo sutarties reikalavimams, dokumento kokybės; antroji – nedideli teksto pataisymai, informacijos patikslinimas.
4. Monitoringas ir kontrolė
Vykdytojas įsipareigoja:
- Teikti ataskaitas apie projekto eigą kas savaitę arba kitu su klientu suderintu periodiškumu. Ataskaitų turinys apima, bet neapsiriboja:
- praėjusį ataskaitinį laikotarpį atlikti esminiai projekto darbai;
- ateinančio ataskaitinio laikotarpio esminiai projekto darbai;
- kilusios projekto problemos.
Klientas įsipareigoja:
- Aktyviai dalyvauti projekto eigos apžvalgoje;
- Teikti pasiūlymus dėl projekto eigos;
- Teikti informaciją Vykdytojo projekto vadovui apie Kliento specialistų vykdomų užduočių būseną;
- Informuoti Vykdytojo projekto vadovą apie atostogas, ligas ar kitus įvykius įtakosiančius projekto darbų atlikimą ar priėmimą.
Abi šalys įsipareigoja:
- Teikti projekto priežiūros grupei informaciją apie projekto eigą;
- Vykdyti projekto priežiūros grupės sprendimus;
- Priimti sprendimus dėl keitimų.
5. Projekto uždarymas
Vykdytojas įsipareigoja:
- Pateikti sutartyje numatytus rezultatus;
- Sunaikinti iš kliento gautą informaciją apie prisijungimus ir paskyras projektui pasibaigus.
Klientas įsipareigoja:
- Priimti perduodamus rezultatus, teikti pastabas dėl rezultatų atitikimo sutarties reikalavimams.