Paslauga padeda atitikti NIS2
Duomenis užšifruojančios ir išpirkos prašančios „Ransomware“ atakos, nelojalūs darbuotojai, nutekinti klientų asmeniniai duomenys, laiku neįdiegti atnaujinimai, įgalinantys automatines atakas ir kompetentingų IT specialistų trūkumas rinkoje – šiandien, nepriklausomai nuo savo IT infrastruktūros dydžio, galite atremti šias grėsmes su tęstinėmis „Blue Bridge“ Saugumo operacijų centro (SOC) paslaugomis.
#greita
#paprasta
#saugu
Kaip tai veikia?
1.
Atliekame situacijos analizę, įvertiname dabartinius sprendimus, naudojamas sistemas.


2.
Įvertiname SIEM integravimo galimybes.
3.
Aprašome ir suderiname bendradarbiavimo procesą.


4.
Diegiame ir konfigūruojame SIEM įrankį.
5.
Valdome saugumo operacijas pagal suderintą procesą.

Kas yra SIEM?
SIEM (Saugumo įvykių valdymo) sprendimas – tai pagrindinis Saugumo operacijų centro (SOC) įrankis. Ši sistema centralizuotai kaupia saugumo įvykius iš įvairių sistemų ir leidžia pastebėti įtartiną veiklą, pavyzdžiui, bandymus įsilaužti į sistemas, kenkėjiškos programos veikimą ir t. t. Įvykus blogiausiam scenarijui, SIEM padeda nustatyti, kodėl ataka buvo sėkminga ir išvengti jos pasikartojimo.
Kokio tipo grėsmes SIEM sumažina?
Klientų istorijos
Lietuvos paštas
Lietuvos paštas priėmė sprendimą maksimaliai išnaudoti turimą Saugumo informacijos ir įvykių valdymo sprendimą (SIEM) ir išbandyti kibernetinių grėsmių stebėjimo bei suvaldymo paslaugas. Užtikrinti geresnę duomenų apsaugą ir didesnį išorinių bei vidinių grėsmių matomumą su šiomis paslaugomis Lietuvos paštui padėjo „Blue Bridge“.