Klientas: MTTC
Kliento veiklos sritis: mobiliųjų įrenginių patikra, remontas ir atnaujinimas.
Teikiamos paslaugos: duomenų centro resursai, IT infrastruktūros ir darbo vietų priežiūra.
IT infrastruktūra yra nematomas, bet esminis modernios organizacijos variklis. Duomenų mainai su tarptautiniais partneriais, šimtai kompiuterizuotų darbo vietų, už menkiausių klaidų tykančios kibernetinės grėsmės – kiekviename iš šių momentų IT sprendimai turi veikti ne tik greitai, bet ir nepriekaištingai.
Būtent tokių garantijų iš naujo IT partnerio tikėjosi MTTC, viena didžiausių mobiliųjų įrenginių remonto bendrovių Baltijos šalyse. „Kasdien apdorojame 700–800 įrenginių. Į bendradarbiavimą įtraukiame tarptautinius partnerius ir klientus, informacija keičiamės įvairių integracijų pagalba, o mūsų specialistai dirba kompiuterizuotose darbo vietose. Kiekviena prastova tiesiogiai paveikia ne tik darbo efektyvumą, bet ir mūsų teisinius įsipareigojimus klientams, todėl patikima IT partnerystė mums visada buvo kritiškai svarbi“, – sako MTTC vadovas Andrius Mieželis.
Ieškojo ne tik įsiklausymo, bet ir iniciatyvos
MTTC ir „Blue Bridge“ bendradarbiavimas prasidėjo 2019 m. A. Mieželio teigimu, ankstesnis IT paslaugų tiekėjas nebespėjo kartu su augančiais poreikiais, o kartu iš naujo partnerio buvo tikimasi ir proaktyvumo bei ekspertinio požiūrio į naujų sprendimų parinkimą.
„Mūsų tikslas buvo ne tik reaguoti į iškilusias problemas, bet ir tapti partneriu, kuris siūlo sprendimus dar iki iškylant rizikoms. Dirbant su MTTC, siekėme įsigilinti į jų veiklos specifiką ir padėti suvaldyti technologinius iššūkius verslui augant“, – pažymi „Blue Bridge“ pardavimų vadovė Alesia Sapagova-Kutkienė.
Nuo pat pradžių bendradarbiavimas buvo grįstas ne vien techniniais niuansais, bet ir nuoširdžiu įsigilinimu į MTTC procesus. Tuomet didžiausiu iššūkiu tapo naudojamų integracijų sustygavimas į darniai veikiančią IT infrastruktūrą, tačiau tokią užduotį padiktavo pati verslo specifika. „Bandėme ieškoti universalesnių sistemų, bet dirbdami su didelėmis korporacijomis iš užsienio negalime užsispirti ir apsiriboti savo turimais procesais – tenka prisitaikyti. Taisant Samsung telefonus reikalinga viena programa, Xiaomi – kita, tad inžinierius be skaitmeninės prieigos darbais užsiimti gali vos porą valandų, o nepertraukiamas sistemų veikimas yra mūsų prioritetas“, – sako MTTC vadovas.
Bendradarbiavimas vystėsi palaipsniui: iš pradžių buvo užtikrinta stabili kasdienė IT priežiūra, o tuomet prasidėjo infrastruktūrinis vystymas: tinklo atnaujinimas, saugumo sprendimų diegimas, infrastruktūros stiprinimas. Vienu iš reikšmingiausių etapų tapo vieningo grėsmių valdymo sistemos (UTM) įdiegimas, prie kurio buvo einama kelis metus. „Projektą užsukome dar net nežinodami apie artėjančius NIS2 direktyvos reikalavimus – tuomet norėjome sustiprinti saugumo kontrolę ir GDPR atitikimą. Tai buvo didelė investicija, bet toliau didėjant ir įvairėjant kibernetinėms grėsmėms bei saugumo reikalavimams matome, kad investicija atsiperka – net per ypatingai sunkiai pasveriamą saugumo prizmę“, – pasakoja A. Mieželis.
“Projekte esminiu iššūkiu tapo integracijos su trečiosiomis šalimis: buvo labai svarbu nuosekliai ir smulkmeniškai įsigilinti į esamą situaciją, kad sudėliotume veiksmų planą, kuris minimizuotų iškylančias rizikas ir galimas prastovas. Tokie projektai reikalauja aukštos kompetencijos, patirties ir glaudaus abiejų šalių bendradarbiavimo” – atkreipia dėmesį A.S. Kutkienė.
Stipri IT infrastruktūra – atspirties taškas tolesniam augimui
Jokia organizacija negali išvengti IT infrastruktūros pokyčių – operacinės sistemos sensta, įrankiai praranda palaikymą ir taip atsiranda natūralus poreikis keisti tai, kas ilgai veikė. „Kiekvienas pokytis – tai rizika prastovoms, papildomi kaštai, tikimybė kažką sugriauti. Pirma reakcija į laukiančius pokyčius dažniausiai būna neigiama“, – pastebi MTTC vadovas, o kartu priduria, kad nors pokyčių baimė yra natūrali, bendradarbiaujant su ,,Blue Bridge” ji tapo lengviau valdoma.
„Vienas iš mūsų prioritetų – sumažinti su pokyčiais susijusį stresą ir rizikas. Dėl šios priežasties kiekvienas projektas MTTC atveju buvo griežtai suplanuotas, testuotas ir įgyvendintas žingsnis po žingsnio. Kai žinai, kad tavo partneris turi „planą B“, lengviau įgyvendinti ir „planą A“, – teigia ,,Blue Bridge” pardavimų vadovė Alesia Sapagova – Kutkienė.
„Dabar visada sakau – duokit man sėkmės scenarijų ir nesėkmės scenarijų. Taip geriausiai pasimato per šešis bendradarbiavimo metus pasiektas rezultatas: jei kažkas nepavyksta, galime ramiai atkurti duomenis, grįžti prie pradinio taško ir pasimokius bandyti iš naujo. Kai turi stiprų pamatą ir gebi suvaldyti neigiamas pasekmes, kritiniai momentai nebeatrodo tokie baugūs“, – sako MTTC vadovas.
Toks pasitikėjimas – stiprios, rezultatais grįstos partnerystės rezultatas. Pasibaigus pirminiam numatytam bendradarbiavimo etapui, MTTC sugrįžo į paslaugų rinką ir vertino kitus tiekėjus. Nors kai kurie jų siūlė patrauklesnes kainas, sprendimą nulėmė ne tik jau sukurtas ryšys, bet ir teigiama patirtis dirbant su „Blue Bridge“ komanda. Remiantis kliento poreikiais ir rinkos aktualijomis, MTTC buvo periodiškai pristatomi į tolesnį augimą ir sklandžią, nepertraukiamą veiklą orientuoti sprendimai, o jų integravimą užtikrino tinkamą specializaciją ir dinamišką patirtį turintys specialistai. Sėkmingo bendradarbiavimo ir abipusio augimo dėka, bendradarbiavimo sutartis buvo pratęsta ir partnerystė tęsiasi toliau.
„Mums svarbu ne tik kokybė, bet ir ryšys su klientu – gebėjimas vieniems kitus suprasti, greitai reaguoti ir iš anksto pasiūlyti tai, ko reikės rytoj. Su MTTC tokią darną tikrai pasiekėme – tai viena tų partnerysčių, kurios vystosi kartu su verslu, o ne atsilieka nuo jo“, – sako Alesia Sapagova-Kutkienė.
Ieškote patikimų partnerių IT infrastruktūros vystymui ir priežiūrai? Susisiekite – rasime geriausią sprendimą Jūsų verslui!