IT specialistams

„Office 365“ platforma „SharePoint Online“: nuo paprasto įrankio iki veiklai svarbios sistemos

Podcast’ai Spotify platformoje

Pernai spalį „Gartner“ pristatytame turinio valdymo platformų kvadrante lyderio pozicijas iškovojo „Microsoft“ bendradarbiavimo ir turinio valdymo platforma „SharePoint“. Kaip pastebi „Blue Bridge Code“ Produkto vadovas Šarūnas Morkūnas, ši naujiena turėtų sudominti smulkiojo ir vidutinio verslo atstovus, nes „SharePoint“ – idealus pasirinkimas įmonėms, svarstančioms apie veiklos valdymo įrankio įsigijimą ar kūrimą. Juolab, dažnai pamirštama, kad kartu su „Office 365“ įsigyjama ir galimybė naudotis „SharePoint Online“ platforma.

Nesudėtingas įrankis, galintis tapti kertine sistema

„Gartner“ ne veltui įvertino „SharePoint“ privalumus – ši platforma viršija visus reikalavimus, keliamus šiuolaikinei turinio valdymo platformai. Ji padeda kurti ir redaguoti įvairų turinį, o naudojantis „SharePoint Online“ versija, esančia „Office 356“ pakete, nereikia jaudintis dėl IT infrastruktūros. Bet svarbiausia tai, kad  „SharePoint“ gali būti paprastai modifikuojama ir pritaikoma individualiems įmonės poreikiams.

„SharePoint“ lengvai integruojasi su  kitais „Microsoft“ produktais, tokiais kaip „Office“, „Exchange“, „CRM Dynamics“, „Power BI“, „Active Directory“. Pasitelkus „SharePoint“ galima valdyti įvairų turinį, apimantį net vaizdo medžiagą ir 3D brėžinius. Na ir, žinoma, „O365“ pakete esanti versija, veikianti debesyje, leidžia pasiekti informaciją iš bet kurios pasaulio vietos ir iš bet kurio įrenginio. Tikslingai panaudojant šias platformos galimybes – „SharePoint“ gali tapti svarbia sistema įmonėje“, – vardija Produkto vadovas Š. Morkūnas.

Verslas domisi vis labiau

Šiuo metu pastebimas padidėjęs smulkių ir vidutinių įmonių susidomėjimas šia platforma – vien pernai „SharePoint Online“ saugomų duomenų padaugėjo 250 proc.

„Įmonių poreikis turėti sprendimus, kurie leidžia efektyviau valdyti informaciją ir procesus, auga, o „SharePoint“ siūlo plačias pritaikymo galimybes ir būdus susikurti tokius sprendimus už prieinamą kainą. Kadangi „Office 365“ naudotojai su visu paketu gauna ir „SharePoint Online“ versiją – vis daugiau įmonių atranda šios platformos naudą, daugėja jos pritaikymo pavyzdžių“, – komentuoja „Blue Bridge Code“ atstovas.

Jis taip pat pastebi, kad „Blue Bridge Code“ specialistai turi didesnę nei 10 metų patirtį „SharePoint“ sprendimų kūrime ir vis dažniau susiduria su daugybe klausimų apie „SharePoint“ pritaikymą.

Palengvina kasdienius darbus

Pašnekovas pateikia keletą „SharePoint“ pritaikymo pavyzdžių: „Jeigu planuojate naudoti el. parašą, jeigu norite atsisakyti popierinių dokumentų arba automatizuoti procesus elektroninėje erdvėje – „SharePoint Online“ dokumentų valdymo sprendimas tikrai palengvins jūsų kasdienį darbą“, – pasakoja ekspertas, pastebėdamas, kad „SharePoint“ galimybės leidžia sukurti efektyvesnį darbo planavimą, organizavimą, kontrolę. Taip pat – saugią ir patogią erdvę įmonės vidinės informacijos valdymui ir dalijimuisi.

„SharePoint“ gali padėti surikiuoti ir kitus nedidelius, bet svarbius kasdienius procesus, pavyzdžiui, pretenzijų nagrinėjimo (angl. Claims Management), pagalbos tarnybos (angl. HelpDesk), metinių pokalbių ar paslaugų užsakymų procesus. Naudojant darbo eigas (angl. Workflow), užduotis ar turinio valdymą, galima lengvai susimodeliuoti veiklos procesus pagal kiekvienos įmonės poreikius ir juos perkelti į elektroninę erdvę“, – pasakoja pašnekovas, pridurdamas, kad „SharePoint“ – ne tik lankstus, bet ir saugus sprendimas: „Ši platforma leidžia net tik apsaugoti informaciją nuo praradimo, bet ir yra apsaugota nuo nesankcionuoto prisijungimo.“

Kaip pradėti naudotis „SharePoint“?

Ieškantiesiems įrankio sudėtingesnių ir labiau specifinių procesų valdymui, Š. Morkūnas rekomenduoja iš pradžių neskubėti ir norimą sprendimą ar procesą įsigyvendinti „SharePoint Online“ pagrindu, neinvestuojant didelių finansų.

„Pavyzdžiui, galima pradėti nuo minimalaus sprendimo ar vieno proceso perkėlimo į šią platformą. Nuolatos vystant, galima susikurti norimą didesnį, sudėtingesnį sprendimą. Dažnai taip vystomas įrankis būna pigesnis, nei unikalus programinis sprendimas. Tuo tarpu norint pritaikyti „SharePoint Online“ sudėtingiems procesams – pasitelkus programinių sprendimų konsultantus galima susikurti sudėtingesnes ir net veiklai kritines sistemas. O paprasčiausias kelias išnaudoti šios platformos galimybes – tiesiog pasidairyti, galbūt rinkoje yra jau sukurtų įmonei tinkamų sprendimų „SharePoint“ pagrindu. Pavyzdžiui, „Blue Bridge Code“ iš naudojimui paruoštų sprendimų siūlo intranetą, personalo valdymo, kreipinių valdymo, dokumentų valdymo sprendimus. Potencialo ir galimybių su šia platforma tikrai daug.“, – pabrėžia Š. Morkūnas.


Norite pasitarti dėl „SharePoint“ pritaikymo galimybių Jūsų įmonės veikloje?

Susisiekime: Sarunas.Morkunas@www.bluebridge.lt, +370 630 56508

Šarūnas Morkūnas – „Blue Bridge Code“ Produkto vadovas

Microsoft Sharepoint|programiniai sprendimai

Įvertink šį straipsnį

    Prenumeruokite ir gaukite žinias pirmieji

    Taip pat skaitykite

    Skaityti daugiau
    Skaityti daugiau