Nuo gegužės 1 d. „Blue Bridge“ Saugumo operacijų centro (SOC) komanda pradeda siūlyti išskirtinę paslaugą – tęstines SOC paslaugas, kurios bus teikiamos kiaurą parą, 7 dienas per savaitę. Kaip pasakoja „Blue Bridge“ SOC vadovas Povilas Kaminskas, didėjančių kibernetinių grėsmių mūsų regione kontekste, budinti apsauga nuo didžiausių pavojų kaip niekada savalaikė.
Saugos nuo didžiausią neigiamą įtaką turinčių incidentų
Jautrių organizacijos duomenų peržiūrėjimas ir parsisiuntimas dideliais kiekiais, privilegijuotų naudotojų slaptažodžių keitimas, netipinis naudotojo elgesys jam nebūdingu paros laiku – tai tik kelios iš tikslinę ataką išduodančių grėsmių, kurias bet kuriuo paros metus fiksuos „Blue Bridge“ SOC.
Kaip pasakoja P. Kaminskas, naujosios „Blue Bridge“ SOC centro paslaugos suprojektuotos taip, kad aptiktų pačias didžiausias galimas kibernetines grėsmes, kurių sėkmės atveju žala organizacijai bus pati didžiausia: „Nakties metas ir savaitgaliai vis dar išlieka itin populiarius įsilaužimų laikas, todėl norint užsitikrinti didesnį kibernetinį saugumą, budėjimo režimas neišvengiamas.“
„Blue Bridge“ pradėjo teikti SOC paslaugas prieš kelerius metus. Šiuo metu SOC komandoje yra beveik dešimt kibernetinio saugumo specialistų, kurie rūpinasi klientų saugumu naudodami pirmaujančių gamintojų SIEM sistemas ir pasaulines gerąsias praktikas. Tarp „Blue Bridge“ SOC klientų yra ir strateginės reikšmės valstybinių organizacijų. Be 24/7 SOC paslaugų, „Blue Bridge“ SOC komanda taip pat teikia SIEM kaip paslaugą, kibernetinio saugumo analitikos, galinių įrenginių ir serverių apsaugos (EDR), tęstines socialinės inžinerijos ir pažeidžiamumų skenavimo tęstines paslaugas.