Kakava.lt debesų kompiuterija padeda palengvinti sistemos priežiūrą. Kakava.lt bilietų pardavimo sistema pasižymi ne tik patogiu dizainu ir automatizavimu, bet ir išskirtine IT infrastruktūra. Sistema veikia iš debesijos, o tai ne tik palengvina ir atpigina sistemos priežiūrą 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę, bet ir leidžia dinamiškai keisti naudojamų išteklių kiekį bei lengviau įdiegti atnaujinimus.
Klientų istorijos
Lietuvos paštas priėmė sprendimą maksimaliai išnaudoti turimą Saugumo informacijos ir įvykių valdymo sprendimą (SIEM) ir išbandyti kibernetinių grėsmių stebėjimo bei suvaldymo paslaugas. Užtikrinti geresnę duomenų apsaugą ir didesnį išorinių bei vidinių grėsmių matomumą su šiomis paslaugomis Lietuvos paštui padėjo „Blue Bridge“.
"Vilniaus vandenys", atnaujindami IT infrastruktūrą, sutaupė ne tik lėšų, bet ir laiko. Didžiausia Lietuvos vandentvarkos bendrovė pradėjo modernizuoti infrastruktūrą, užtikrinančią pagrindinių IT sistemų veikimą. Šis didelio masto pokytis leido sumažinti duomenų bazių licencijų išlaidas, sumažinti sutrikimų riziką ir užtikrinti patikimesnį pagrindinės ERP sistemos veikimą.
Daugiau nei 15 tūkst. užsakymų iš 30 pasaulio valstybių – tokia didmeninei prekybai skirto sprendimo „Datalogic commerce“ dienos statistika. Įrankis naudojamas kritiniuose verslo procesuose ir menkiausi sutrikimai gali reikšti kelis šimtus tūkstančių eurų nuostolių, todėl sprendimas pasitelkti „Blue Bridge“ debesijos paslaugas buvo itin gerai pasvertas.